Wydarzenia » WYCIECZKA GRUPY I NA GÓRĘ ZAMKOWĄ

Wycieczka grupy I na Górę Zamkową

W dniu 8 czerwca  2019 roku została zorganizowana wycieczka turystyczna na trasie: Wałbrzych Kozice - Góra Zamkowa - Wałbrzych Kozice. W wycieczce wzięli udział wszyscy wychowankowie grupy I. Z internatu MOW wyjechaliśmy autobusem linii 11 o godz.9:30. Następnie wędrowaliśmy szlakiem  turystycznym- żółtym, który powinien zaprowadzić nas na szczyt Góry Zamkowej. Lecz tak się nie stało. Na przeszkodzie naszych planów stanęła pogoda. Z początku małe zachmurzenie, później coraz większe, aż wreszcie deszcz i ulewa. Postanowiliśmy zmienić plany. Oczywiście nie dlatego, że moglibyśmy nie podołać. Przeważyły względy bezpieczeństwa. Ulewa i strome zbocze góry nie wyglądały zachęcająco i bezpiecznie. Postanowiliśmy pozostać u podnóża góry i tam wypatrywać poprawy pogody. A kiełbaski w plecaku czekały, czekały, aż się doczekały. Szybka decyzja i rozpalamy ognisko. A tu jeszcze pada. Lecz cóż to dla nas. Po kilku próbach udało się z ogniskiem i oczywiście z konsumpcją kiełbasek, zrobiliśmy jeszcze  kilka pamiątkowych zdjęć i ruszyliśmy w drogę powrotną.

Tekst i zdjęcia - M. Maź........