Wydarzenia » WYCIECZKA ROWEROWA DO ZAMKU KSIĄŻ

Wycieczka rowerowa do zamku Książ

W dniu 10.05.2021 odbyła się wycieczka rowerowa do zamku w Książu. Udział w niej wzięło czterech wychowanków, którzy niedawno zdali kartę rowerową uprawniającą ich do poruszania się po drogach publicznych. W tym dniu została im uroczyście wręczona. Korzystając z ładnej wiosennej pogody wybraliśmy się do Książańskiego Parku Krajobrazowego, w którym wybudowano zamek. Obejrzeliśmy również mauzoleum rodziny Hochbergów, w którym pochowana była księżna Daisy. Zobaczyliśmy również kompleks stadniny, należącej niegdyś do rodziny książęcej. Następnie poruszając się po ścieżkach parku i lesie przejechaliśmy do Starego Książa, gdzie zwiedzaliśmy ruiny warowni. Potem pojechaliśmy na dzielnicę Podzamcze, skąd al. De Gaulle’a i ul: Uczniowską powróciliśmy do Kozic. Całość pokonanej trasy to ponad 30 km. Zadowoleni z wycieczki udaliśmy się na zasłużoną kolację. Odwiedzone miejsca oraz osoby biorące udział w wycieczce prezentują zamieszczone poniżej fotografie.