Wydarzenia » WYCIECZKA W GÓRY WAŁBRZYSKIE

Wycieczka grupy pierwszej w Góry Wałbrzyskie

Tego dnia pogoda była niesamowita. Słońce i delikatny wiatr - pogoda idealna na górską wędrówkę. Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy zaraz po wyjściu z ośrodka, przechodząc w kierunku ul. Świdnickiej i wchodząc na niebieski szlak turystyczny w kierunku Niedźwiadków. Wszyscy wychowankowie zachwyceni byli panującymi warunkami atmosferycznymi. Po koło 2 godzinach intensywnej wędrówki wszyscy bardzo zmęczeni dotarliśmy na szczyt Niedźwiadków. Odpoczęliśmy i wyruszyliśmy w dalszą drogę przez Dolinę Szwajcarską do obiektu, który w czasach Niemieckich nazywany był Totenburg, a dziś potocznie Mauzoleum. Tam po zwiedzeniu obiektu i posłuchaniu o jego historii przygotowaliśmy ognisko a wychowankowie zjedli ciepły posiłek. Po posiłku wyruszyliśmy w drogę powrotną- całą drogę dyskutowaliśmy o kolejnych planach wycieczek grupowych- chłopcy niesamowicie spragnieni są górskich wędrówek. Około godziny 13.30 wróciliśmy do Placówki. Po drodze rozmawialiśmy na temat dawnego Wałbrzycha, zmian w nim zachodzących oraz tego, co aktualnie się w nim dzieje. Wychowankowie, którzy nie pierwszy raz byli w tym rejonie bardzo chętnie dzielili się z innymi posiadaną przez siebie wiedzą.