Wydarzenia » WYCIECZKA NA MASYW TRÓJGARBU

Wycieczka grupy pierwszej na Masyw Trójgarbu

Wędrówkę rozpoczęliśmy zaraz po wyjściu z autobusu w Strudze. Przy przystanku autobusowym weszliśmy na niebieski szlak, który doprowadził nas na Trójgarb. Ale to nie było takie proste. Po drodze musieliśmy pokonać wiele wzniesień. Wszyscy wychowankowie zachwyceni byli panującymi warunkami atmosferycznymi - było bardzo ciepło i świeciło przepiękne słońce. Podczas wędrówki wszyscy wychowankowie włożyli wiele wysiłku w pokonanie własnych słabości. Po koło trzech godzinach intensywnej wędrówki wszyscy bardzo zmęczeni dotarliśmy na szczyt. Tam, czym prędzej weszliśmy na ponad 27 metrową wierzę widokową. Widok zapierał dech w piersi- temperatura i słońce sprawiły, że widoczność była niesamowita. Następnie odpoczęliśmy i przygotowaliśmy ognisko a wychowankowie zjedli ciepły posiłek. Po długim i leniwym odpoczynku postanowiliśmy udać w drogę powrotną. Szlakiem turystycznym zielonym dotarliśmy przez przełęcz Lubomin do Dworzyska a potem do Szczawna Zdrój. Następnie autobusem komunikacji miejskiej około godziny 16.00 dotarliśmy do Ośrodka. Po drodze rozmawialiśmy na temat piękna Szczawna Zdrój. Myślę, że będzie to również jedno z miejsc naszej kolejnej wspólnej wędrówki. Niektórzy wychowankowie posiadali już jakąś wiedzę na ten temat i bardzo chętnie dzielili się z innymi posiadana przez siebie wiedzą.